WELCOME

SELAMAT DATANG

Selasa, 01 Maret 2011

Public Relation Application Letter

Public Relation Application Letter

D.Jorge,
7534, Downtown Drive
Gaithersburg, MD
(332)-223 74320. .
Date: 1st April, 2007.
Mr.S.Robin,
ABC Associations,
417, Pride Plaza
Mount Celebres, CA 65286
Dear Mr.S.Robin,
James Wright of Heming Communications tells me that you are seeking a Marketing Assistant at the Echomedia Marketing Group, and he suggested that I send my resume for your consideration. I am particularly interested in the public relations work that Echomedia has done in the non-profit sector, and I hope you'll agree that my academic background in English along with my internship work with the Promotions Department of the Experience Music Project make me a well-suited candidate for this position.
In July, I will be receiving my Bachelor of Arts degree in English with a minor in Communications. My background includes relevant course work in mass-media communications, concepts of new media, media structure, and intercultural communications. I have also developed strong writing, persuasive, and critical skills through my major in English language and literature.
In the course of my internship in promotions, I gained practical skills in managing media campaigns, doing press work, and planning promotional events. One aspect of my position with the EMP was to prepare promotional print materials for upcoming museum events and to distribute these materials to the local media. Because there was often very little lead time, I learned to obtain information quickly and assimilate it into a persuasive set of ad materials in a very short time. At the end of the internship, I was commended by my supervisor, Marion King, for producing high quality work on a strict timeline. I am diligent, creative, and flexible, and I work well as a member of a marketing team.
I look forward to talking with you about the suitability of my English and marketing backgrounds for this position with Echomedia. I will telephone you within a week in the hope that we can set up a meeting time soon. Thank you for considering my application.
Sincerely,
D. Jorge


TERJEMAHANNYA
Public Relation Surat Permohonan

D. Jorge,
7534, Drive Downtown
Gaithersburg, MD
(332) -223 7432 0. .

Tanggal: 1 April 2007.

Mr.S.Robin,
ABC Asosiasi,
417, Plaza Pride
Gunung Celebres, CA 65286

Dear Mr.S.Robin,

James Wright dari Heming Komunikasi memberitahu saya bahwa Anda sedang mencari Asisten Pemasaran di Echomedia Marketing Group, dan ia menyarankan bahwa saya mengirim resume saya untuk pertimbangan Anda. Saya khususnya tertarik dalam pekerjaan public relations yang Echomedia telah dilakukan di sektor non-profit, dan saya harap Anda akan setuju bahwa latar belakang akademis saya dalam bahasa Inggris bersama dengan pekerjaan magang saya dengan Departemen Promosi dari Experience Music Project membuat saya cocok kandidat untuk posisi ini.

Pada bulan Juli, saya akan menerima Bachelor of Arts saya dalam bahasa Inggris dengan minor dalam Komunikasi. latar belakang saya meliputi tugas kursus yang relevan dalam komunikasi media massa, konsep media baru, struktur media, dan komunikasi antarbudaya. Saya juga telah mengembangkan menulis yang kuat, persuasif, dan keterampilan yang penting melalui utama saya dalam bahasa Inggris dan sastra.

Dalam kegiatan magang saya di promosi, saya mendapatkan keterampilan praktis dalam mengelola kampanye media, melakukan pekerjaan tekan, dan perencanaan kegiatan promosi. Salah satu aspek dari posisi saya dengan EMP adalah untuk menyiapkan bahan cetak promosi untuk acara museum yang akan datang dan untuk mendistribusikan materi-materi ke media lokal. Karena sering kali ada lead time sangat sedikit, saya belajar untuk memperoleh informasi secara cepat dan mengasimilasi ke dalam satu set persuasif bahan iklan dalam waktu yang sangat singkat. Pada akhir magang, saya dipuji oleh atasan saya, Marion King, untuk menghasilkan kualitas kerja yang tinggi pada waktu yang ketat. Saya rajin, kreatif, dan fleksibel, dan aku bekerja dengan baik sebagai anggota tim pemasaran.

Saya berharap untuk berbicara dengan Anda tentang kesesuaian latar belakang saya bahasa Inggris dan pemasaran untuk posisi ini dengan Echomedia. Saya akan menelepon Anda dalam waktu satu minggu dengan harapan bahwa kita dapat mengatur waktu pertemuan segera. Terima kasih untuk mempertimbangkan aplikasi saya.

Hormat kami,

D. Jorge,


Tidak ada komentar:

Posting Komentar